Obchodní a přepravní podmínky platné pro internetový velkoobchodní B2B obchod Flow-fitness.cz :
- Jak nakupovat
- Způsob platby
- Doprava zboží k zákazníkovi
- Odstoupení od smlouvy
- Odpovědnost za vady - reklamace
- Ochrana osobních údajů
- Kontakty na provozovatele stránek
Jak nakupovat
Registrace
K velkoobchodnímu B2B nákupu na našem internetovém obchodě je potřeba registrace. Registrace je určena výhradně pro velkoobchodní partnery pro dlouhodobou spolupráci. O schválení registrace budete informováni našimi pracovníky. Díky registraci následně můžete vidět i vaše nákupní VOC.
Výběr zboží
Výběru zboží věnujte prosím zvýšenou pozornost. V případě jakýchkoli pochyb o vhodnosti výrobku pro váš účel nás kontaktujte ať už mailem ( info@flow-fitness.cz ) nebo telefonicky. Jelikož všechny produkty jsou konstruovány podle aktuálního stavu bezpečnostních předpisů a do výrobního procesu jsou začleňovány poznatky aktuálního vývoje, vyhrazují si jednotlivý výrobci ve vyjímečných případech právo na technické změny a změny designu.
Objednání zboží
Většinu zboží máme přímo na našich skladech, dodávky tedy probíhají velmi rychle. Konkrétní termín dodání zboží s Vámi bude konzultován telefonicky.
Zboží můžete velkoobchodně objednat pouze přes přes váš registrovaný profil, případně maloobchodně přes jednoho z našich partnerů.
- telefonicky na zákaznické lince +420 725 552 257
- mailem na info@flow-fitness.cz
- prostřednictvím eshopu na našich stránkách - postup popsaný dále:
Pokud se rozhodnete některý výrobek zakoupit, v okně daného produktu naleznete tlačítko "Do košíku". Po jeho stisku se dostanete na stránku nákupního košíku, kde uvidíte vybrané výrobky, jejich množství a ceny. V případě, že chcete změnit počet kusů, přepište jej, pro odebrání některého z výrobků stiskněte ikonku koše. Pokud chcete nakoupit maloobchodně a jednorázově bez registrace, tak si můžete přes proklik "Mam zájem o produkt" vybrat jednoho z našich maloobchodních partnerů k nákupu. V případě, že jste již u nás registrováni, údaje nemusíte vyplňovat znovu, jen se přihlašte. Po úspěšném vyplnění všech údajů potvrďte objednávku tlačítkem "Odeslat objednávku".
Každá objednávka je potvrzena na Váš e-mail, který jste uvedli (v případě, že Vám potvrzovací mail nedorazil, nebyla Vaše objednávka správně dokončena - v tom případě není možné objednávku vyřídit). Následně budete kontaktováni telefonicky naším pracovníkem, který s Vámi dohodne termín a způsob doručení. Objednáním zboží zákazník současně potvrzuje, že souhlasí s obchodními a dodacími podmínkami.
Způsob platby
V součastná době máte možnost uhradit zboží těmito způsoby:
Bankovním převodem - na základě faktury zaslané mailem poukážete částku na náš účet. Zboží je vyexpedováno ihned po připsání platby na náš účet
Doprava zboží k zákazníkovi
Jelikož máme většinu položek na vlastních skladech, probíhá dodávka objednaného zařízení k Vám velmi rychle. U každého zboží je pak uvedena obvyklá doba doručení.
Pro dodání zboží může zákazník zvolit jeden z následujících způsobů:
Dodání zboží na vaši adresu do 24 hodin přepravní firmou PPL
Doručení zboží probíhá do 24 hodin od převzetí zásilky přepravní firmou. Den dodání si můžete určit, standardně jsou objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 hodin expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte následující pracovní den po objednání. Po odeslání zásilky obdržíte informační email se sledovacím číslem zásilky, ráno v den doručení zásilky pak dostanete SMS s přibližným časem dodání, pokud vám nevyhovuje, lze kontaktovat řidiče, či dispečink.
Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 - 18 hod, přesný čas neumíme ovlivnit, pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.
- Možnost sledování zásilky přímo na stránkách dopravce PPL
- Možnosti platby - bankovní převody předem
Doprava může být k našemu velkoobchodnímu partnetovi, či přímo k zákazníkovi. Vše si již můžete vyplnit v rámci objednávky a dodací adresy. Při variantě dodání ke koncovému zákazníkovi budou všechny podklady a trackovací čísla zaslány B2B partnerovi, který zboží objednal.
Platba za zboží
- Platba bankovním převodem
- Na základě faktury zaslané na Váš e-mail nejpozději následující pracovní den po objednání poukážete částku na náš účet. Zboží je vyexpedováno po připsání platby na účet.
Odstoupení od smlouvy
Storno objednávky ze strany kupujícího
Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží. Dokument pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část. Jedná se o případy, kdy se požadované zboží již nevyrábí, nedodává, výrazným způsobem se změnila cena zboží, případně by obchod byl pro prodejce ztrátový či se jedná o zjevně spekulativní nákup neodpovídající běžným potřebám spotřebitele s cílem dalšího přeprodeje zboží. V tomto případě bude prodávající informovat zákazníka a dohodne s ním další postup. V žádném případě však prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené nedodáním objednaného zboží.
Odpovědnost za vady - reklamace
Prodávající poskytuje na nabízené zboží záruku v délce:
- základní 24 měsíců, na veškeré výrobky
- prodlouženou 36 měsíců na vybrané výrobky u kterých je to uvedeno
- prodlouženou na 5 let na některé komponenty strojů u kterých je to uvedeno (např. rámy, motory atd.)
Záruka se nevztahuje na vady způsobené chybnou montáží, běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na vady způsobené použitím v jiném prostředí, než do kterého je stroj určen.
U vybraného zboží označeného "Servis u zákaznika zdarma" není třeba jako obvykle posílat zboží na reklamaci k prodejci či někam vozit, ale závadu přijede odstranit technik přímo k Vám.
Zboží bez tohoto označení je nutné jako to bývá zvykem dopravit při reklamaci zboží na adresu provozovny, nebo smluvních servisů.
V případě zjištění závady je třeba neprodleně nás informovat o vzniklé vadě ať už mailem na servis@flow-fitness.cz, nebo písemně na adresu firmy. Uveďte prosím typ stroje, datum koupě, číslo daňového dokladu, vzniklou závadu a kontakt na Vás.
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace případně, je-li to z důvodu povahy zboží a typu reklamace nutné pro posouzení závady, den po doručení zboží prodávajícímu nebo smluvnímu servisu.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi naší společností a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce www.coi.cz či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ADR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.
Ochrana osobních údajů
Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.
Kontakty na provozovatele stránek
TRINTECO spol. s r.o.
Sídlo: Na strži 2102/61a
140 00 Praha 4 - Krč
Zákaznická linka: +420 725 552 257
E-mail: info@flow-fitness.cz
IČO : 05254175, DIČ : CZ05254175, Společnost je vedená v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 260739.
Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.
Objednáním zboží souhlasí zákazník s těmito obchodními podmínkami.